sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Inca o sambata cu alegatorii!


Suntem la jumatatea campaniei; mai sunt cincisprezece zile pana la alegerile parlamentare, si ca de fiecare data in ultimele saptamani, ziua de sambata am petrecut-o alaturi de cetatenii colegiului unde candidez pentru Camera Deputatilor, respectiv in colegiul 11 din sectorul 3 al Capitalei. Am lasat foarte multele treburi administrative si de organizare, care vor dura pana in ultima zi a campaniei, si am mers impreuna cu echipa mea de campanie in parcul Alexandru Ioan Cuza. Am fost surprins sa constat ca de la o saptamana la alta creste gradul de interes al cetatenilor cu privire la campania pentru alegerile parlamentare din 30 noiembrie 2008. Oamnii vor sa stie cine sunt candidatii lor, sa afle mai multe despre sistemul de vot uninominal, sistem inca necunoscut de cei mai multi dintre cetateni. Sunt satui de vorbe si plictisiti de promisiuni electorale neindeplinite. Sunt mai interesati sa afle ce faci pentru ei decat din ce partid faci parte. Am avut si o experianta amuzanta; doua doamne nu si-au dat seama minute in sir ca in fata lor se afla candidatul, desi in timpul discutiei le-am oferit mai multe materiale electorale care contin fotografia mea la dimensiuni destul de mari. Asa ca doamnele, foarte comunicative, mi-au spus ca le-ar placea sa-l vada pe candidat in strada sa-i spuna nemultumirile si asteptarile pentru anii urmatori. Si chiar daca nu si-au dat seama ca stau de vorba cu omul din fotografie, au simtit ca sunt atent si dispus sa le ascult si pe nerasuflate mi-au spus cateva din problemele lor. Cand, in final si-au dat seama ca eu sunt cel din fotografie, au exclamat:" Daca va recunosteam de la inceput va spuneam si mai multe... da' va cautam noi, ca stiti cum e, pensionarii mai au inca multe probleme de rezolvat."

Niciun comentariu: