duminică, 16 noiembrie 2008

Door to door pe bicicleta!

Impreuna cu echipa mea de campanie, cativa prieteni pasionati de ciclism si simptizanti care au dorit sa se alature, am vizitat astazi colegiul 11, pe bicicleta. Prin aceasta actiune incercam sa atragem atentia că responsabilitatea privind protecţia mediului revine fiecărui cetaţean în parte, nu doar unui grup restrans de persoane care folosesc această tematică pentru obţinerea de foloase electorale sau personale. Daca plantăm doi puieţi de tuie si chemăm televiziunile nu inseamna ca am rezolvat problemele de mediu. In ultimii ani s-au defrisat suprafete imense de padure, iar spatiile verzi din jurul blocurilor au devenit peste noapte parcari. In primele zile de campanie, am vizitat câteva sute de familii domiciliate în colegiul 11 al Sectorului 3. Am discutat cu oamenii despre problemele cu care se confruntă, în special probleme legate de siguranţa cetateanului, cât şi despre numeroasele aspecte sociale care vizează în mod special categoriile sociale vulnerabile, şi aici ne referim la copii şi vârstnici, tineri fără locuinţe. Se simte un grad de ingrijorare în ceea ce priveşte viitorul, mai ales în condiţiile în care, aproape în fiecare zi, oamenii văd la televizor efectele crizei economice care a ajuns şi in România: greve, disponibilizări, şomaj . Sentimentul de incertitudine şi nesiguranţă aduce cu sine şi nevoia de schimbare, iar ceea ce se doreşte este ca statul să se implice direct de partea cetăţenilor oraşului nostru aglomerat, cu multe probleme sociale, de infrastructură, de sigurantă.

Niciun comentariu: